Welkom!

2 september 2010

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. Jurjen de Jong:
    2 september 2010
    Goed idee Justine. We zullen je volgen daar in Frans Guyana.
    Maar eerst nog even een reisje naar het zuiden van Nederland, goed te bereiken per auto vliegtuig en trein.

Groeten Jurjen en Christien
  2. Aleida perez:
    2 september 2010
    Yes! ben heel benieuwd naar je avontuur
    au-revoir mon ami tres jolie justine
  3. Matin:
    2 september 2010
    Super goed! ik kijk erg uit naar de verhalen! het is al bijna!!!!
  4. Martijn:
    2 september 2010
    Fijn initiatief Justine. Goede reis alvast en een gezegend jaar van dienstbaarheid.
  5. Josje:
    2 september 2010
    Nice, Jussie! Ik heb me al aangemeld voor de mails, dus kan er niet omheen als je iets hebt geschreven ;) Heb nu al zin in je eerste verhaal. Dikke kus, Jossie
  6. kouros:
    Lieve Juzzztine!

hoop dat je een hele mooie tijd hebt daar, dat je de zaak kan dienen en een hoop nieuwe dingen leert!

Mischien zie ik je aanstaande zondag om afscheid van j te nemen.

Veel liefs Kouros
  7. Maarten:
    2 september 2010
    “O, dat ik naar deze gebieden mocht reizen, al was het te voet en in uiterste armoede, om al uitroepend “Ya Bahá’’u’l-Abhá” in steden, dorpen, bergen, woestijnen en op oceanen de goddelijke leringen bekend te maken! Dit kan ik, helaas, niet doen. Hoe intens betreur ik dat! Als het God behaagt, kunt u het volbrengen.”
    Bron: Brief van het Universele Huis van Gerechtigheid dd. 29 augustus 2010 ~ ‘Abdu’l-Bahá, Tablets of the Divine Plan, blz. 41-42.
  8. marie-josé de keyser:
    veel plz.
    een goede reis
  9. Doortje:
    Het allerbeste voor jou lieve nicht. Pas goed op jezelf. Liefs Doortje
  10. Veroni:
    3 september 2010
    Lovee!!

Zondag zie ik je! En ik heb met mijn stageplek geregeld dat ik je ook kan komen uitzwaaien maandagochtend. So yes i'll stay for the night in Hulst! Je betekent zo veel voor mij.... spiritual sister!

O ZOON VAN HET BESTAAN!

Maak melding van Mij op Mijn aarde, dat Ik in Mijn hemel u kan gedenken. Aldus zullen Mijn ogen en de uwe worden vertroost.

Bahá'u'lláh, Verborgen Woorden
  11. ramin:
    3 september 2010
    That's one small step for man....one giant leap for Justine :))

Bring back some great learnings!
  12. Merijn:
    5 september 2010
    Goede reis Justine! Ik ben benieuwd naar je belevenissen en verhalen. Liefs, Merijn
  13. imane:
    6 september 2010
    ik mis je egt kan je ook terug sturen veel sterkte in dat andere land doei
  14. Eric:
    6 september 2010
    Hele goede reis en heel veel plezier :D! Ik zal je zeker volgen op je blog^^.
  15. Veerle:
    7 september 2010
    Ik ben zo benieuwd naar je eerste bericht!

xxxxxx
  16. Natasha:
    7 september 2010
    Running after cockroaches, i hear! Photos?
    What other creepy crawly encounters?
    Anxiously waiting to hear all about it...
    xxxxooo
  17. Tahirih:
    15 september 2010
    erg mooi. kan me voorstellen dat het de eerste week erg wennen is maar het is wel een super ervaring :-) ik kijk er naar uit meer te lezen wat jullie er allemaal mee maken.